Saturday, September 17, 2011

Who is around me here??? New Pals!!! Not that i forgot everyone else... ok? no offence...

Hokeh... done tentang UKM environment and so on...
kite masuk lak ke topik frenz...
so far everybody was so nice and baik2 belaka...
brief ringkas tentang my new pals... or frenz...

start wif ma roomate... cik Waniey...
someone yg gile2 and sekepala...
sehati sejiwa (sambil play lagu Hey Soul Sister)
mmg seronok befriends dgn die... =)
x sama facand course since die FSSK- sastera
and she is 21... but we are definitely close...
and aku x de pun pggil die akk...
tradition yg aku hentikan...
utk org yg beza 2,3 thun je dari aku...

then, Michelle...
sama course TESL dgn aku... sekelas and sefakulti...
(of coz la kan) die pun like my soul sister...
we both love singing when we had free time... :)
and mmg giler2 and sekepala...
wlpn die ni nmpk je mcm pemalu and pendiam...
once you get to know her...
she is the opposite of all that... hahaha
selalu bergosip antara kitorg berdua and having fun...
malas nak fkr yg berat2...

Adira... my TESL coursemate...
die ni mmg cute and comey... :)
full wif sweet personality... kan dear??? hehehe
juga x ketinggalan geng2 kami yg lain...
Min, Jannah and Imran...
Ana,Nisa,Fahmi,Wan,Fizi,Prasna,Erna,
maaf sape2 yg xde name tu...
mmg egt muka2 korg...
tp name susah nk memorize sume... ^_^”

and also... bdak bilik yg berdekatan...
Mia & Dayah and Sharina...
yg akan kecoh dok mengetuk pintu :)
and mention sal mop, pnyapu and air panas ,iron dll...
yg akan tnya kemana aku hilang bile 2 ari da x nmpk aku...
yg manja,kecoh and happening and giler2... huhuhu

and also Sara and NorZiyana... rindu korg...

to somebody yg rase u tu skandal I and I ni skandal u...
sorry sgt2 la my dear friend...
sorry if cara I wat u expect something from me
I mmg suke befriend dgn u sbb u mmg nice person...
but unfortunately for you...
this girl is taken by someone really special...
and yes, he is my fiance..
u have to believe it eventually...
sooner or later...

about lecturer...???
still susah nk predict mcm mane...
but so farm everyone is warmish kinda like... :)
so till the next entry...

No comments:

Post a Comment