Saturday, February 23, 2013

Kalau suatu hari nanti...adakah?


Kalau suatu hari nanti 
saya jatuh tersungkur,
Adakah awak akan 
menyambut saya?

Kalau suatu hari nanti 
saya sakit,
Adakah awak akan berada 
disisi saya melegakan?

Kalau suatu hari nanti 
saya sedih dan menangis,
Adakah awak akan sapukan 
airmata yg menitis?

Kalau suatu hari nanti 
saya ketakutan,
Adakah awak akan peluk saya 
hingga saya punyai keberanian?

Kalau suatu hari nanti 
saya kecewa,
Adakah awak akan rawat
hati saya yg terluka?

Kalau suatu hari nanti 
saya bertanya,
Adakah awak dah 
bencikan saya,
Apakah mungkin jawapannya?

Kalau suatu hari nanti
saya putus asa,
Adakah awak akan
menghulurkan harapan?

Kalau suatu hari nanti 
saya tiada,
Adakah awak 
akan merasainya?

p/s: 
buat suamiku yg tercinta, 
abg...
i want to be with you 
until i am old...
sampai tua...
for the rest of my life... ok? 
setia ke hujung nyawa, 
Insya Allah. 




NZM FEB 2013

2 comments:

  1. nor doakan agar suami kak yang dicintai sentiasa setia berada disisi sehingga hujung nyawa.... dan pertemuan di syurga nanti,kakak adalah bidadari untuk sidia <3<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih banyak nor... :) insyaAllah amin yarabbal alamin...

      Delete