Saturday, August 24, 2013

Current status? Back to Single...


Assalamualaikum w.b.t 
dan salam sejahtera…

Lama sgt x mengupdate blog 
smpai dada rasa nak pecah!
Terlalu byk kisah yg aku sembunyikan kblkgn ni…
Kebykannya utk kebaikan semua…
Biar pedih, biar merintih, biar sedih,
Kenyataan itu memang perih utk diterima.
Tapi ia realiti.

Kali ini kali pertama aku menulis,
Entry pertama penulisan aku…
Setelah sekali lagi, memegang status “CIK”
Melucutkan gelaran Puan
 yg slma setahun aku pegang sepenuh hati.

Sebenarnya dh terlalu ramai yg bertanya…
Sampai aku pn dh x tau nk jawab apa dan bagaimana lg…

Yes, sekarang memang aku 
memegang status “DIVORCED”

I admit it… ok? Kami mmg dh xde apa2
Kenapa? X perlu cerita sbb apa…
X perlu nk byk berkata2…
X perlu nk panjang2 cerita…
Jodoh itu ditangan tuhan…
Kita merancang, Allah yg menentukan.
Jodoh kami ditakdirkan x panjang…
Itu je yg aku blh ckp.
Biarlah kami berdua je yg tau 
apa yg sbnrnya berlaku…

Semua ni akan explain 
knpa status fb..twitter,
and penulisan aku kt blog
 yg mcm x tentu arah…
I mean sape yg x rasa lost lps break up?
And this is thousand times worse…

It has been 2 months 
since we got divorced.
To get use to it? Not that easy.
But to move on? I think we both has.

Kepada mereka yg turut berdukacita
And setia doakan kitorg dulu…
Thanks a lot, 
jasa korg x kan aku lupa…

Pada korg yg byk membantu aku 
melalui masa2 sukar ni…
Tq sgt2… 
Allah je yg blh bls jasa korg semua…
Yg byk bg support dri sudut moral, 
kwgn dan lain2,
X tau la nk buat apa kalau korg xde…
Life is unpredictable, is all I can say…
Right? 

No comments:

Post a Comment