Sunday, October 17, 2010

EXAM IS AROUND THE CORNER!!!

Harini also...
aku g umah ibu...
kan die baru balik dari Terengganu...
kawen adik Kak Long...

demam plak die...
maybe sbb jln je kot...
maklum la...
haritu g Sarawak...
ni Terengganu plak...

jln jauh lg...
cuaca lg...
hmmm...

esok bday angah lak tu...
terlupa nak wish td...
hampes....
haish...

tp cite utama aku bukan sal tu...
tp...
hari Jumaat aritu
kitorg dpt jadual waktu
exam..
STPM...

and yes of coz jadual sebenar...
terasa sgt exam dah dekat kot...

xleh maen2...
kena siyes...
kena study...
jgn korbankan cite2 aku tu 4 nothing...
(bak kata Pantai la)
aku rase die tu mmg pandai
brainwash org kot
sbb aku mesti terpengaruh dgn ckp die...

aku cuma ada itu...
cita2 aku yg satu...
so,chaiyok2!!!
berusahalah dari skrg..!!!

jap,
engkorg...
cmne korg study eh???
nak ikut jgak!!!
bestnyer study!!!

lupakan dulu yg lain ni...
tolak tepi
isu2 sensitif or patah hati...
whatever lah...
letak jauh2 dulu...
jgn pk...

Ya ALLAH...
Ya tuhanku...
Bantulah hamba-Mu ini..
tabah dan kuatkan lah hatiku...
berikan ku semangat dan petunjuk-Mu
terangkan hatiku...
sinarilah aku dgn kefahaman...

AMIN...

exam2 fever!!!
TO THE TOP!!!

No comments:

Post a Comment