Saturday, August 20, 2011

from minah yg kuat membebel di pagi2 buta hari... :-p


Assalamualaikum w.b.t...
and gud morning!!! :)

okeh... entry aku yg latest ni just berkisar what happened recently... so layan.... 


at work... mmg stress out especially kalau stock barang2 baru smpai... kdg2 serentak... smpai 2,3 supplier tiba dgn wat muke sengal and ter sengih2 disitu... aku lak akan berkejaran kehulu ke hilir dgn PO (Purchase Order) ditgn dan peluh didahi memikirkan kejp lg nak kena kira2 and nak kena sumbat dlm stor yg mmg dah mcm gua penuh and xde ruang tuh... xde tempat lg dah ni weyh! 
Tp yg tiba tetap tiba... x cukup dgn PO... sat lg mula la diorg mintak sign aku yg x berapa nak gah ni kedalam invois... huh time tu yg dok resah and gelisah... gundah gulana takut stock x betul kira or x cukup or whatever... sbb yg acceptnye kite... so pape mmg blame kite je le kan... haishhhhh... 
harini terindah la jgk kot sekali mem dok yelling dari pintu blkg... aku dah blushing... mrh muka segan...dah la org rmai time tu,... siot jek rasenye... tp slah masing2 gak kot dok kumpul kat till... bile dealer tibe mintak order aku dok doa... jgnla byk2 sgt... tp pastu tgk PO... mesti penuh... sape yg jenuh? Aku jgk... huhuhu sekali mak cik tu membebel... mmg dok tahan telinga... dok memekak je die... nak je aku suh beliau diam buat seketika... x pepasal je kang... hahaha last2 bak kate abg aku... sabo je ler.... :) 
even kdg2 geram dgn jadual yg nmpk x fair itu ditambah beberpa pihak yg tak tau tggjwb masing2... aku ttp wat jgk utk cover... 
wlpn kdg2 diluar bdg kuasa and tggjwb aku... 
tu yg even keje merchandiser terasa mcm kena buli gak tu... whatever,... dah x lame dah pun... 
ape jua... terima je le...

at home... ok jer... just aku memikirkan abah la... agak senang tacink aku disitu... die dgn x sht... kena g HKL tp tanak g... >degil< huh! Payah tul nk suh g... pujuk pun tanak... kdg2 aku sian die kna tggal sorg... ase x fair lak... dah la skrg aku keje... jrg kat umah... check in check out je... kalau cuti mesti keluar uruskan mcm2... dah la raya nnt keje jgk... xtau dpt blik ke x... pastu dah blik Kelantan... then terus masuk belajar lak... dah la lps je aku masuk tu dioe admitted ke HKL... treatment... mlm2 aku balik keje kdg2 die jemput je kat luar tu dgn torchlight and payung... or kayu... sambil pasang lampu garage... kalo ujan jemput kat bus stop... oh daddy!!! wuuuuuuuu sedih aty... memikirkan beliau... sgt syg abah saye... !!! :''-(
aku selalu tgk iklan Petronas raya 2006... (cam promote Petronas lak ye x) but still ni kisah benar... yg iklan lagu Aku Ingin Pulang... org tua yg duk umah ank die tp layanan anak and menantu die cam hampeh tu... last2 cucu2 die yg sedarkan anak and menatu die tntg appreciate die tu... aku selalu ternampak2 abah aku makan time pose ke... x pose ke... buka and sahur... mesti kucing aku yg teman die... bkn aku... sedih lak aty ai... sbb tau die sunyi,.. sbb tu... bile ade mase je kat umah... aku akan cube gak berborak dgn die... di depan tv dan sbgainya... kehadapan abahku En Ahmad... anakanda mu ini sgt syg pada ayahanda... :''-) ~wuuuuuuuuuuuu~
btw inilah die iklan petronas tersebut :-,
sedey kan? ;''-(

ok... frenz... xde pape kot... harap dpt jumpe korg sume time raya... or bile2 free k.. :)
raya,... bertemankan word kesederhanaan... :)
nak masuk study... x sbr dah... :)
family at Kelantan... doing good and can't wait to be back...

ok... En Saif... :) aritu his bday... or (belated) die dtg kat Petronas and kitorg buka pose same2... even aku lmbt buka stgh jam kot sbb ramai gile ptg tu... yg hujan lebat siap petir guruh kilat sume ade tu... (sampai padam la elektrik and mesin2 atm terus out of order) aku risau je cmne die nk dtg... but he came...and fine... wlpn basah... hehehe =) that was a sweet day... from the talk and everything... we solve all of our problems... so kinda good... and aritu mlm kitorg g buka g sekali... die dgn baju kerja die... oh sgt la smart and skema syg saye... maklumla dah jd gov staff... kena la jga imej kan... hahahaha and so far... we are doing great,.. and goodnez! 
I <3 this guy hell much!!! :)

Jealous... a word that describe bad and negative feeling... and yes... sometime we need it in a relationship... and sape yg dah knal aku mmg tau la aku ni cpt jeles... cume sejak dgn En Saif ni je aku pandai handle and manage jeles aku tu... x delah over sgt mcm dulu2... but still kdg2 ade gak jeles... terutama bile die cam spend time dgn kwn2 die too much... tp pastu pk blik... aku pun same je,. Spend time dgn member2 aku gak... and x cukup2 ke mase yg aku ade dgn die??? tp jwpn kpda soalan tu ialah... dgn org yg kite syg... mase x pnh rase cukup... betul x? So setiap kali nak jeles aku akan egt balik relationship kitorg and akan dapati... its not worth to feel that way 2 much sbb we are doing great the way we are... like, there is nothing really to be jealous about... but still aku x leh deny yg feeling tu perlu ade kdg2... right?

Ha takat itu je lah pagi ni... so until the next entry... :) wassalam... ^_^ 

No comments:

Post a Comment