Thursday, March 3, 2011

Thanks A Lot Cweety Cadbury @ Moon ... Also I loves Auburn Songs Now!!! (especially RUN AWAY)

Thanks Moon!!!

Kerana blog anda...
sayer sudah pun mengenali...
one more talent yg semua
lagu2 nyer best...

Auburn...
lagu2 die... :
The Perfect Two...
Maybe...
Growing Up...
I Am So Over You...
Run Away...
Particular Girl...
On Top Of The World...
(byk lagi sbnrnya)

Sume mmg best2...

suke suke suke...
also...
thanks Moon for curing me
with these songs...
with your words...
with your advise...

I found what I really need...
:) ^_^

thanks a lot fren...
really lucky to have ya there...


3 comments:

  1. hehhehe...
    na...
    ko jgan bt aku malu..
    malu nie..
    hhahahahakk..
    :P
    btw...
    thanks yea...

    ReplyDelete
  2. hahaha nak malu amende nyer...
    sumber inspirasi la jgk kan... :)
    welcome...

    ReplyDelete