Sunday, April 1, 2012

Pressure Of Everything *holding on and not to give up

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

PRESSURE
tu lah yg aku rasa sekarang... y? Aku rasa sgt PENAT dgn everything and so on... nak2 pulak ibu and Ain called byk kali since semalam... dan aku xtau ape yg diorg nk sampaikan... nak agkt call pun aku cam x boleyh and aku sendiri xtau kenapa... Mungkin ade lah hal kat sana lagi tu yg berbangkit melibatkan aku... well, considering lately... what is not??? kan? Cuma, aku x mampu nak angkat and dengar diorg ckp yg aku wat kesilapan paling besar dalam hidup aku... aku TAK NAK DENGAR ayat tu disebut SEKALI LAGI... x nak....

THE SIGN
30 Mac aritu aku dok ralit dengan tarikh PTU 2012 tp aku terfikir, 3 bulan dari tarikh tu ape akan jadi... aku terfikir akan tanggungjawab dan amanah baru yg akan aku galas... mampukah aku? Aku berdoa aku mampu... semoga aku menjadi seseorg yg lebih baik selepas itu nanti... AMIN... then, suddenly something jadi... aku dpt tau one of my friend yg dekat dgn aku... sebaya aku... and she's married... about a year ago... tp still boleh handle life die, study die... hopefully aku pun boleh balance mcm tu... AMIN & itu menunjukkan bukan aku seorg je buat keputusan mcm ni, ade lagi selain aku... jadi hati tu makin lama jadi makin teguh dan kuat...

ACU SAIF
I haven't seen him a while... (2 weeks to be exact) and we are supposed to settle few things tonite... but we have to cancelled it last minute time... I think that is when I have had enough and cried few hours until I fell asleep... its just that with everything going on lately... the pressure and all... I really need him to tell me that everything is fine, its going to be ok... I will trust him even that was a lie... I really do. So, obviously I am not in a good mood right now to do anything at all..

Pernahkah kau bermimpi seketika berada di tempat ku?
Kuteruskan hidup, hari demi hari pun berlalu...
seksa dan derita ku tanggung sendiri...
apa yg tggal hanyalah doaku pada Mu tuhan...
pasrahku hanya KAMU yg menentukan... 

No comments:

Post a Comment