Tuesday, December 17, 2013

Being Brave And Dare Myself Again To Risk

Assalamualaikum 
and hye everyone,

Hari2 sbelumnya sebenarnya 
hati tertanya2 dgn perasaan sendiri.
Mungkin aku masih rasa sakit itu lagi.
Ketakutan itu lagi.
Terluka itu sangat sakit.

Kekecewaan itu sendiri bisa 
membunuh kebahagiaan hati.
Aku jadi tidak berani melangkah.
Was-was apa yg ada 
dihadapan mata sendiri.
Walaupun cinta itu 
tidak terungkap, x terkata.

Meski tidak mencari, 
tidak menjangka 
aku bertemunya,
Dia adalah hadiah dan 
kurniaan terindah tika ini.

Dan aku mahu ia kekal begitu
 hingga ke akhirnya.
Tapi mungkin itu yg aku takutkan,
Takut apa yg terjadi bkn 
seperti pengharapan.
Mendalamnya apa yg aku rasakan,

Aku jadi takut utk meneruskan 
mahupun menanti mahupun 
melangkah kehadapan.

Namun aku berterima kasih 
dia memberikan aku kepercayaan
 dan keyakinan semula.

Membuat aku yakin dgn dirinya, 
dgn hatinya, dgn rasa cinta 
yg diberikan olehnya.

SNT, sy x mencari awak, 
sy x berharap menemui sesiapa,
Lebih2 lagi secepat ini. 
Sbnrnya sy lg berhrp 
tidak menemui sesiapa.

Namun takdir mmg x terduga,
 bkn ditangan kita.
X sgka awk akan hadir dlm hidup sy.
Memberi erti dan nafas baru.
Awak buat sy rasa bahagia.
Terima kasih byk utk itu.

Selepas byk bercerita tntg awk,
Dgn mata yg dikatakan 
oleh mereka 
penuh bercahaya,
dgn keyakinan yg terserlah,
saya tau, y nk terus dgn awk…
selamanya.

Ingat janji kita?
I never thought I’m gonna say this again.
But SNT, I love you. I do.
You make me realise 
a lot of things I never see before.

Thanks a lot for everything.
And,...I miss you.




No comments:

Post a Comment