Tuesday, March 4, 2014

Congrats all my dear friends, Barakallah!

Assalamualaikum and salam sejahtera… J

Well, harini aku nk ucapkan congratulations sbnrnya kpd shbt2 yg baru je mendirikan rumah tannga dan bakal melangkah ke alam rumah tangga pada tahun ni… *and akhir thun lps jgk la.

For last year, salah sorg yg paling rapat dgn aku or terus terangnya seseorg yg pernah berada paling dekat dlm hati aku ni telah pun membina mahligai bahagia bersama pasangannya nun jauh di bumi borneo sana. Syukur alhamdulilah cerita bahagia beliau terus kedengaran dan aku harapkan kekal hingga ke syurga. Selamat berbahagia dan tahniah kawan… kami disini sentiasa mendoakan yg terbaik utkmu. Amin.  

For last year jgk utk one of the besties, classmate, Farra Nur and her hubby… congrats and may you both last till Jannah and cepat2 dpt baby okeh! We all wish both of you the very best luck… J

X lupa jgk utk member sekelas, Pn Nurul Nadia Abu Bakar dgn psgn beliau W.M.E … Tahniah dan semoga kekal bahagia hgga ke Jannah serta dikurniakan zuriat yg solleh dan sollehah… Amin. Kami seluruh warga TESL sekalian mendoakan yg baik2 utk kamu berdua. J
Ok, utk this year dgr2 khabarnye ramai lg yg akan membina masjid. *Ececeh. Sori kpd sesiapa yg aku lupa nk mention sbb so far yg aku tau just Diela and Asyraf… Nurul and Nasuha,… 


if ade lagi jgn lupe inform2 teman yek! Hehe… so congrats everyone and I wish all the best for my friends and may you all have all the happiness in the whole world till Jannah and never have to face all the unpleasant acquaintance ever. Amin… J till the next entry… 


No comments:

Post a Comment