Friday, December 3, 2010

Craps yg aku tulis tyme tgh tensen... way back the day Along Fahmie kawen... ape kes tah aku mase tu tertacink and terfeeling jap...

The insecure thoughts and feeling...
Just being upset right now...
Somebody help me!!!

Kdg2 aku fikir...
aku ni senang sgt nak syg kat org kan?
Tp,
nak bosan dgn org pun senang...
kalau perkataan benci,
maybe...
tp xde la tgk2 je terus benci...
adelah sebab2 yg wat rase bukan2 mcm tu timbul
or dtg and hadir dgn sendiri...

bosan...
aku cepat je rase mcm tu
huh! Hmmmmm...

tp, kalau org tu pandai ambik ati
and jaga hati aku,
xdelah aku bosan...

but,of coz...
yelah,nak dpt betul2 ape yg kite nak
is not as easy as we thought it would be
so,bersyukur jelah dgn apa yg kite ade
right?

At least not everyone found or has it...

Kadang2 sgt2 susah nak adjust and
adapt to the situation...
sesuaikan diri dgn suasana baru,
org baru,cara baru...

but,this is life...
org kata,
yg patah tumbuh,yg hilang berganti...

tadi aku g wedding Along Fahmie
dan...
as always kalau g wedding
aku akan mulalah imagining things...
biaselah teenage girls
(jgn nak bohong kata korg x pernah wat camtu)
mmg nak kena if korg kata never...
at least sekali pun mesti pernah kan???

ececeh tolongla jgn klise sgt! Ahaks... :)

ok,here is the thing...
I remember,
I flashback,
I imagine and nampak...
tp malangnya x certain...

and I dunno what makes me felt soooo
insecure...

I mean,why?
What makes me feel like this?
What drove me to think this way?
Am I losing it or something?
But, it shouldn't be this fast...

I mean,come on..
give it a rest...
give chances...
few more...
and see how it is going...
its just a lonely thoughts...
believe me,hold on
it all will be over soon enough...

ok,gonna have to stop these craps
like,... right now!
before I go even more further
and being more nonsense than I do now...
wachaaaaa :(

No comments:

Post a Comment