Friday, December 3, 2010

STPM DAY 4... paper number 5 (and yet,it has to fall on my bday!!!)

Okeh... exam week...
memang cam sengal...
kuar dewan gelak2...
masing da poning tuh..

Selasa 30 November 2010

Birthday girl...
(yeah,that was me)
sambut bday dlm dewan exam utk PP2
hahaha

But... that paper is great...
I think I have done my best for the paper
so,hopefully the marks will also turn
the way I hope it would be...

After paper setel...
my sis called:
akk,dtg ah cni”

aku yg mmg dah lama terpk utk jenguk wan
(die baru balik dari Mekah)
pun lalu bersetuju tanpa buang mase lg...

tanpa memikirkan risiko...
getting hurt all over again...

so,aku pown g ke rumah my sis...
otw masuk dlm kitorg selisih dgn die...
die yg x perlu disebutkan namenyer...
(that morning die wish gakla sambil senyum)
x sgka die egt lg...
tp itukan cumaan wish,
bukan anything spesial iya kan?

Then kat umah aku teruk dibuli bebudak ni...
(mcm x biase,hehehe)
Borak dgn wan cite die kat Mekah tu...
And borak dgn Ma pasal exam...
Kire gathering lah aritu...
I had so much fun...

Ma and Wan bg gelang and inai
dari Mekah...
(yeh dpt first bday gift)
hahaha
hepi-hepi...

Then aku balik...

Borak2 dgn geng2 tercyg...

Thank Ija
smpai sejam kite borak...
panas telinga kot...
cian ko,...
dahla my voice ni
high tunes cikit...
hehehe

My Bff,Cik Zai...
thank you...
we talk almost 1 hour and half...
mcm2 story kuar...
hahaha
I suke... :)
and cik Michael...
thanks wish dari background...

My dear babe...
Cik Saifudin...
thanks sebab wish gak...
and call me your beloved bday gurl...
:) <3 ya soooo much!!!

and seisi FB,
FORM 6 SMKDAS 2010,
KAWAN2 LAMA,
FAMILY,
CIKGU2...
thanks wish...

especially dak2 f6
(thanks korg x curah aku dgn tepung)
hahaha :-p

 


































No comments:

Post a Comment