Monday, December 6, 2010

STPM day 6 and seventh paper... Pengajian Am 1...

Owh...
agak depressed aku pada hari ini...
paper PENGAJIAN AM 1...
paper ke 7...
makne nye tggal 1 paper je lg pasni...

aku agak bengang sbb
mende ni skop die luas sgt...
sampai soalan merapik2 yg x ptt ada
pd fikiran aku dikeluarkan dek MPM...
tahap gaban punye soalan...

maklumlah... aras tinggi...
like I said b4...
tahun transformasi...
adoiyai!!!
:'-(

tp nasib baek la Multioptional Question
objektif-A,B,C,D...

lpas ni tggal paper BAHASA MALAYSIA 1
yg akan aku go go all out
cukop2
bg menebus beberape paper yg cam sengal uh
pertaruhan dan percaturan hidup mati nih!
X leh main2 utk paper last ni...
disitulah sebuah titik noktah
penghabisan...
dan penghentian STPM 2010...
GOODNESS GRACIOUS!!!

dulu, aku ye ye je target...
Paper Sejarah dgn Pengajian Am
tp bile dah exam sume...
aku rase yg bakal menonjol is
Paper Bahasa Malaysia dgn
Pengajian Perniagaan...
dah terbalik pulak...
tu yg kena wat bebetul uh...

memandangkan BM 2 aku dah confident
BM 1 pown kna la confident kan jgk
baru balance and sama rata...

PP...
aku tak la isau sgt2...
walaupun takat ke “nervous” an tu ade
di level dan tahap sepatutnye...
tp aku tau aku da try
and dah buat yg terbaik...

and hopefully,
the result will be fine...

aku harapkan BM dgn PP jelah...
since PAM dgn SJ kalau dpt
lulus atas prinsipal iaitu C+ (2.33)
pown da cukop... hemmmm
hopefully la kan...
AMIN...

aku percaya Allah s.w.t dah takdirkan
perjalanan aku...
so,mungkin ape yg aku suke,
betul2 minat, dan target...
bukanlah ape yg sesuai utk aku...
who knows right?
What will come next in life?

Life is all about suprises...
and it is what u make it...
make the most of it...
with no regrets...
life is too short for regrets...
isn't it? :)

No comments:

Post a Comment