Sunday, January 30, 2011

What will be will be...

Study and So On...

k...
mcm korg sume tau aku nie
lepasan STPM 2010
so mmg duk menyibukkan diri
di rumah and keje kat
kedai2 di Ulu Bendul...
at least ade la gak income
dari aku duk melepak kat umah
mengabes kan beras bak kate kazen aku

so aku pun akan tolong Cik Nurul
tiap2 weekdays...
and dikedai mak ndak pulak
tiap2 weekends...
jadi conclusion nye
memang aku xde cuti / off day
melainkan aku mintak cuti

memandangkan bos2 aku sume
best, sporting and ngam...
maka bile2 aku ase nk cuti tu
aku akan duk cuti jelah...

kebiasannye g jln2
merayap window shopping...
outing dgn girls friends aku...
all-girls day out la...
and kalo x pun aku akan g dating...
(ooppsss urm erm??? )
-sambil pndg kiri kanan-

hehehehe
itu jelah rutin aku skrg ni...
kumpul duit...
then abeskan duit...
hahaha
at least xdelah aku
pau bpk aku byk2 bile nk kuar...
dpt survive sendiri la kan...
Alhamdulilah...

ade satu berita yg agak menakutkan aku
iaitu result STPM akan kuar
dlm bulan2
ARGGGGGHHHHHHHHHH!!!
TIDAK!!!

takut and nervous gile
x pyh nk citer la
mesti sume dah tau cmne asenye kan...

lg satu...
knpe mesti cepat sgt???
keluar jelah dlm awal bulan 3 ke...
ni bulan 2...

nak2 lak rumours mengatakan
lepas raye cine... huh!!!

agak2 boleh ke aku dpt 3.00 ngmp???
cgpa koko dah ok dah
dpt A= 81.80
Muet =Band 4
tggal yg ni je lg...

dpt ke aku masuk U?
Gudnez!!!!!!!!!!
menakutkan … ok!!!

aku berdoa la sgt2
yg graf turun tahun ni...
and time check kertas aku tu...
mood pemeriksa ok je...
xdela putus cinta ke...
anak bising2 ke...
tulisan berbelit2 ke...
hurm... kalau x...
DISASTER

and aku xkan
diulang X AKAN
repeat balik exam...
no way!
Cukupla tuh
aku rela ambik dari bawah balik
nasihat cikgu Alias tu aku akan pegang jek...

tapi mintak2 leh terus continue la kan...
AMIN...

Pilihan aku?
TESL...
LAW...
HR..
and yg lain tu nnt la aku decide
isi borg UPU pown belum...

so dgn debaran didada..
tggu jelah bile saat ambik result tu tibe...
haishhhhhhhh ^_^

No comments:

Post a Comment