Monday, September 9, 2013

New semester, new life, new beginning, moving on.

Assalamualaikum and a very good morning!

Harini mood agak ceria sikit 
maklumlah semester baru dan
hari pertama tahun 3 di UKM nih…

Jujur, inilah hari yg aku tggu2 
sbb dh x sggup cuti tnpa buat apa2…

Now I can back to using my brain
in a very active mode.

Wlpn tersgt bz dan terlalu byk bnda 
nk kna buat and terlalu byk nk kna byr,
Aku tetap mencuba yg terbaik…

Sunday…
Masa mengemas bilik yg
terlalu lah bersepah slps tggal 2 bln…

Tertonggeng tergolek, melutut, 
tunggang terbalik bagai. 
Semua action ade…

Selepas berbakul habuk debu 
dan sebagainya siaplah bilik tu dgn jayanya,
Susun brg2 dh mcm entah ape…
Maklumlah brg2 dua org…
Tp mood masing2 ceria
and berborak sampai x egt dunia!!!

Monday (harini le tuh)
First class… awesome!
Things at canselori, 
everything is smoothly done so far…
Bilik tggal isi besok borang and print…
Esaimen yg first dh setel…
So basically, everything is fine so far…
Beserta azam2 baru pun yg so far 
still boleh follow 
even sometimes still breaking it.

Well…kdg2 rules are made to be broken, 
not just followed, kan? Hahaha

Still..aku berdoa yg terbaik utk sem ni
In shaa Allah Amin yarabbal alamin…
Wish me luck and all the best you guys.

اَللَّهُمَّ اَلْهِمْنِيْ رَشْدِيْ وَقِنِيْ شَرَّ نَفْسِيْ

 “ Ya Allah, berikan aku petunjuk dan peliharalah aku dari kejahatan sendiri. ”

p/s: ada yg tnya knpe aku masih simpan post and entry pasal wedding and engagement kitorg dlu hgga skrg... for me, itu semua cite dh lepas..well yes, we are divorced now, tp kalau padam sekalipun entry tu doesn't make any different coz in real life it happened and cannot be erase. Just, move on coz that is the best. Truthfully and honestly, I have.


No comments:

Post a Comment