Wednesday, February 23, 2011

Abah Bwk G Dinner > best best

A nite to celebrate...

ari yg aku dpt result tu
aku tggalkan result dkt abah
before keluar celebrate...
aku tgk die diam je...

no reaction at all...

aku dah mula cuak...
nak kate die happy x jgk...
sedih or marah x jgk...

aku jd pelik smcm je lah kan....

balik tu die pggil aku...
dlm hati dah bersiap sedia ni
berdoa la kan...
takut beliau akan bersyarah pnjg marh2
(ces negatif sgguh aku ketika tu)

rupanya...
die x fhm sgt dgn result tu...
aku pun mengambil mase 15 minit
mengexplain kat abah...
mcm mane utk fhm result STPM...
(siap dgn calculator and jln pengiraan)
>maklum jelah bpk aku org matematik ni<

hahhahaha

selepas setel...
beliau pun gerak ke atas
aku tanpa feeling relax jelah...

sekejap tu die kate
ha dah,siap cepat”
-ketika aku sdg sdp2 bergayut dgn ija-
hehehe :-p

rupanya...
mlm tu kami sume
(ibu, ayah, aku and abah)
g dinner yg
keseluruhannya di sponsored
oleh abah....

kitorg g mkn nasi arab kat smbn
and aku smpt lgi mengepau abah
a bar of hazelnut dairy milk chocolate...

hehehehe
so agak happy ending la disitu kot... :)


No comments:

Post a Comment