Wednesday, February 23, 2011

Get The Hell Out Of MY Life NOSSY PEOPLE!!!

Aku selalu complain pasal family aku
FINE
aku tau diorg kononnya
just jaga and take care la sgt an
x nak aku wat kesilapan la

etc... blah blah blah...
tp makin membuat aku tension adelah kot...
eeeeeeeeeeee
geram...
saket aty
benci....

oh tidak suka begitu!!!

I mean...
ape lgi yg diorg nak?
Aku dah buktikan kan?
X cukup2 ke....!

dulu mase aku masuk form 6
sape yg sokong?
Xde sape2

selain abah and family ibu
and kak cik sorg...

semua bantah...
semua halang...
diorg kata itu semua satu kesilapan...
yg aku dah pilih jalan paling bodoh and salah
sebab form 6 tu susah
and diorg rase or fikir
aku x kan mampu
diorg kata tu sume buang mase
alasan bg aku utk main2 and suke2

tp sebetulnya...
diorg x tau...

seligat2 aku ni keluar berjalan...
dating2 pun...
hadap2 tv sekalipun...
muzik kuat2 dlm bilik pun...
facebook2 and blogger2 sekalipun...

aku still tau balance and control hidup aku...

so hujung mggu ni
mmg kna kawah berapi la lagi sekali
for sure
and aku sbnrnya dah naik meluat
menyampah and muak dgn semua ni...

so kalau aku x tahan sgt...
THE BACK UP PLAN”
akan jadi kenyataan....

tp tgkla cmne an...

utk korg2 yg sebok2 ni...
tolong la...

get the hell out of my life...
coz i've had enough!!!
and I am soooo tired with this...
making me pissed off right now!

HATING THE WAY THEY DO IT!!!

No comments:

Post a Comment