Monday, February 21, 2011

Result day is TODAY!!!

Arini result day out
aku punya la freaking out
masuk sekolah pun dah gigil je
kpla lutut...

smpai dlm bilik guru...
cikgu Hanim menyambut
senyum2 je die sambil kate
thanks sbb bg A utk sejarah”

gua dah pelik je
x cayer tul sejarah leh lak dpt a

mase kuar dewan pas exam sejarah uh
punya lah siap menangis lg sbb susah
ingat kan dpt cukup2 mkn je
x sgka la
dpt A
I mean...
SERIOUSLY???
are u crazy or what ?

PENGAJIAN PERNIAGAAN
lak... memang dah expect
result mmg mcm yg aku hrpkan
Cikgu Eza senyum penuh makna
siap kata
saya tau awk dah buat yg terbaik utk subjek saya”
x ternilai nya kata2 itu
terima kasih cikgu sbb dok pakse kami
bljr extra hours
berbaloi sgt2
paid of our work lah...

Bahasa Melayu
cikgu Nor'Aini just kata
terima kasih bg BM itu B ye Zarina”
aku senyum apologetically jelah kat die
sori cikgu x dpt kan A je terus
itupun dah usaha sebaik mungkin :)
saya dah try...

Pengajian AM
aku lihat Cikgu Zakiah
pandang je dari jauh
aku rase sedih bersama2 die
and terharu gitu...
sbb x sgka dpt mcm tu
sgt2 ok drpd yg aku jgkakan
maklum la
general paper kan susah gile
tp dpt mcm tu kire ok la kan
aku ingat lulus cukup2 je
rupenya more than I expected
alhamdulilah :)

tp dlm keseronokkan itu
terase jgk sedih bile
tgk yg lain2
really down and bad mood

cikgu Sapiah pun cam menung je
sbb Eko ramai yg kantoi skit
sbb subjek tu agak susah
(byk mengira)

diorg pun sedih je...

hurm xtau lah
tp bg aku
jln kami masih pnjg
InsyaALLAH
we find our way :)

P/S: takziah buat Haikal Zainudin sekeluarga
yg baru je kehilangan salah seorg ahli keluarga tercinta
semoga ALLAH s.w.t mencucuri rahmat ke atas roh nya
~AL-FATIHAH~




3 comments: