Wednesday, April 20, 2011

List Outing S aku hahahaha demmit!!!

Assalamualaikum... and peace everyone :)

bersesuaian dgn tajuk diatas... aku nk story sal Outings
knpe ade “S”??? sbb aku da byk kali outing lately ^_^
x lekat2 dirumah, keje and outing... tu je keje aku :-p

lepas balik dari S.Alam aritu... aku byk lepak dekat kedai
outing pun selalunye dgn Nurul... and Nas
and my dear syg Cik Saif :)

7/4/2011 aritu kan dah kuar... karaoke sume...
(yg aku jumpe Saif jap tu)

but 14/4/2011 (khamis) keluar lg... hehehe
sekali seminggu kot... ayoooo :)
kitorg terjah Sunway... huhuhu
giler best... :) sbb have fun je kan...
dgn sesat2 jln bagai... sgt la lawak...
syg cik Saif x pat g mase tu sbb keje :-(
but we still have fun gak kan...



and yet... x puas gak merayau...
smlm 19/4/2011 (Selasa)
aku dgn Nurul g JPNS ambik sijil aku...
then kitorg duk merayap lagi...
memerap dlm Room 29 Greenbox selama 4 jam straight...
hahaha phewww boley ilang sore kot beb!!!
the sggh Giant and dptkan earphone utk Baby ACER aku...
earphone Merah and Baby ACER aku Maroon... sesuai la kot :)

mood: sgt2 hepi sbb dpt earphone and
jumpe lagu Sayangku ZARINA by Spin :) hahaha

jln2 carik mkn yg sgt2 best!!! hehehe

No comments:

Post a Comment