Sunday, April 3, 2011

Update... -loading- success... huh, aku gak yg x loading2... isy isy isy

Hye...
bg org yg suke mem blog kan diri cam aku ni
seminggu x update ase cam berbulan2 …
hahaha mcm la ramai bace pun...
entah2 aku je yg bace balik an...
but,who cares...
blog ni cume suke2 an utk let go
sumenyer and what we felt
or experience everyday in life...

last aku tulis 22/3/2011...
since that day mcm2 da jadi kot...

aku x jadi pun g ke hospital teman m.lang...
die ok2 je...
so ptg tu kitorg g melawat jelah kan...
esoknye tu die pun discharged..
and stay kat umah...
aku un melepak dgn kazen aku ain kat umah...

24/3/2011...
aku terima satu msg pelik...
sesuatu yg menekankan unsur sacrifices...
and kesanggupan aku...

25/3/2011
temankan k.dik kat bwh...
spend 3 jam dgn die...
borak sal tah amende...
masuk telinga kanan kuar telinga kiri...
ase cam 3 thun lepak dgn die...
adus... mmg la kna carik someone utk die ni...
biar die ade life sendiri and x yah sebok2 sal aku
boley x gitu???

26/3/2011
ambik anugerah kat sekolah...
then m.lang called...
mintak temankan die kat umah...
aku setuju je... kesian tgk die sorg2
ok la …nothing uncomfortable...
except bile spend time kat sane aku mmg akan
kna brainwash and basuh...
tapi kali ni subject kami cume sal study
and ambik lesen kete...
hurm tgkla nnt... (kalo rajin)

mlm tu lak abg boy dgn kak finie balik...
aku mmg suke mix dgn kak finie
sbb die tu nice sgt2
and senang nak mesra dgn die...
sweet jek,...
kitorg bercerita mcm2 about stuffs...
abg boy lak just bg advise sal universiti
last2 we spent time talking about uni life and all
mmg best giler and wat aku makin x sbr nk experience
semua tu sendiri... hope I will one day ~AMIN~

then p.lang balik... so the next day aku terus je
balik and g kedai... working tyme!!!

28/3/2011 – Monday
aku g turun KL...
ambik tiket teater yg aku booking...
and hang out dgn Aleeya jap...

29/3/2011
back to work for a day

30/3/2011
watching a teater...
story later k...

31/3/2011-2/4/2011
stay at zai's house...

3/4/2011
lepak je kat umah and maybe ahead to
ibu's house after this...

so tu jelah...
wait for my next posts k...

No comments:

Post a Comment