Monday, April 4, 2011

Nekad Giler... I AM OUT OF THIS HELL SOON!!!

Selepas kena lecture yg agak2
dok menyebalkan kepala otak aku...
aku da tau ape yg aku nk buat next...

bunyi mcm nekad sgt an...
but this time yes...
aku mmg da nekad lps pk abes2...

aku akan dok kemas2 umah ni smpai perfect clean
then siap je...
aku akan bg kata dua...
and rundingan...
berdepan dgn semua
yg selama ni aku x de kekuatan nk hadapi...

selepas je umah ni setel out...
aku yg akan out dari sini...
abah?? if diorg ni bwk abah balik jb...
aku x kan ikut...
and nak duk dgn family belah sini?
Kirim salam... NEVER!!!

even sesekali aku akan balik jumpe ibu...
mama... kwn2 sume...

balik ke Kelantan???
oh x lah sejauh tu...
sbb kat sane nnt susahkan diorg je lak...

kemana aku nk g?
Persoalan yg biarlah rahsia...
sbb aku ase biarlah aku sorg yg tau buat mase ni...
kalau citer lebih2 and dirg dpt tau...
diorg akan jejak aku... smpai jumpe...
aku dah puas sabar...
tp ni yg diorg nakkan???
fine...

about the house...
fine... itu mmg betul nk mara pun...
I mean umah die...
tp dgn sape aku berkwn,kmana aku g...
diorg x pyh nk sebok2 tau...
siap control2 and pasang spy...
x privacy la mcm tu...

ini dah sgt2 melampau ke tahap unacceptable kan???
kalau korg kna mcm aku pun
mesti korg sokong ini dah overboard sgt betul x???

I want my life back...
this is not the life that I want...
ni life utk aku yg diorg sume nak...
not me...

kali ni... diorg nk sgt kan...
nekad aku yg xde nak patah2 balik lagi kali ni...

after this aku mmg dah fix...
siap je kemas...
I am out of this HELL!!!

No comments:

Post a Comment